Maltaaaaaaaaa - Reisverslag uit Sliema, Malta van Anneleen Ginderen - WaarBenJij.nu Maltaaaaaaaaa - Reisverslag uit Sliema, Malta van Anneleen Ginderen - WaarBenJij.nu

Maltaaaaaaaaa

Blijf op de hoogte en volg Anneleen

15 September 2012 | Malta, Sliema

Heey allemaal,,

Hier eindelijk na een dikke maand dan weer een verslagje. Het gaat hier allemaal harstikke goed. Mijn gezondheid gaat ook weer een stuk beter kan alles weer eten. Mijn tantes zijn ook vlak na dat ik ziek was langs geweest een paar dagen. Dat was echt super leuk! Helaas moest ik wel veel werken, maar alleen in de avonden. Overdag zijn we dan ook vaak naar het strand en het zwembad geweest en gezellig bijgekletst. Ook zijn we een dagje met de boot gweest wat echt super was! De boot ging naar Comino en blue lagoon. We hebben daar gesnorkeld en genoten op de boot. Wel jammer dat ze al na een paar dagen weer naar huis moesten. Daarna ben ikd an ook volle bak door met werken gegaan na een lange tijd thuis te hebben gezeten. Op het werk bevalt het nog steeds super goed en heb volgende week mijn beoordelingsgesprek ben benieuwd! Deze maand benik wel onverwachts verhuisd naar een andere stad naar een nieuw gastgezin. In het eerste gasgezin hadden we wat probleempjes waardoor het hilton beslot om ons met zijn 5 over te plaatsen. Dit wisten we dan ook pas een dag van te voren dus was een snelle verhuizing haha! Het nieuwe gastgezin bevalt dan ook super goed! We hebben nu onze eigen verdieping met een eigen badkame ren toilet erin. Boven kunnen we gebruik maken van de woonkamer en keuken om iets kleins te bereiden. Er woont een wat ouders stel rond de 60 jaar die heel gelovig zijn. ZE zijn dan ook super aardig en erg verzorgend voor ons wat heel fijn is. Helaas vertrekken over 2 weken onze andere kamergnootjes al zowel de 2 spaanse meisjes als de itliaaanse vrouw Azzurra. Het zal wel ineens heel stil zijn in huis. Natuurlijk gaan we dat dan ook nog wel even vieren dat ze hier nog zijn! Vrijdag komen dan ook eindelijk mijn ouders een week op vakanti hier. Ik heb daar dan ook super veel izn in lekker eens even de dikke toerist uithangen in malta. Het toerisme is trouwens een stuk minder geworden hier en het is helemaal niet meer zo druk als eerst. Echt fijn leeg strand voor jezelf! Verder heb ik deze maand samen met Anneloes en Nina ook weer nieuwe dingen gezien van het eiland. WE pakken altijd spontaan een bus en gaan naar die stad om eens even te kijken. Natuurlijk moet er wel een strand zijn om even bruin te worden haha! Het weer wordt hier nameijk ook snel minder...vorig week hebben we zelfs eht noodweer gehad dat onze woonkamer onderwater stond en de straten ook enorm. Taxi lagen zelfs op de kop in de straten en vuilniszakken gingen met de rivier stroom mee de heuvels af. Hoorde ook van uit Nederland dat het een tornado was gweest hier wat ze hier niet zagen aankomen. Normaal geven ze als het gaat regen namelijk een weer alarm af. DE huizen hebbben op sommige plekker geen deuren waardoor ze de mensen waarschuwen. Maar goed na 2 dagen scheen de zon gelijk al weer! wel vreemd hoor 29 graden en dan gaat het hagelen haha. Maar dat was het wel weer zo'n beetje verder gewoon veel gewerkt en geleefd hier haha. Op het werk hadden we ook een bootparty dat was ook super leuk! Elke maand is er wel wat te doen vor het personeel! maa rik moet nu echt gaan. Jullie zullen nog minder van me horen, want heb geen internet meer in het huis. liefs,x

p.s. fotos kunnen jullie zien op facebook heb geen ruimte meer op deze site staat al te vol met foto's...echt erg haha