veranderingen in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Anneleen Ginderen - WaarBenJij.nu veranderingen in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Anneleen Ginderen - WaarBenJij.nu

veranderingen in Malta

Blijf op de hoogte en volg Anneleen

12 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Heey!

Hier in Malta gaat het nog alleemaal prima! De laatste weken druk gehad met bezoek van mijn ouders, werken en het vertrek van 3 kamergenootjes. DE week met mijn ouders was echt super leuk. Eindelijk heb ik zelf dan ook alle toeristen dingen mogen zien van Malta. Ik had dan ook bijna heel de week vrij wat echt genieten was! Ouders die alles betalen en belissen voor een week haha. Gedachten dus op 0. We zijn ook naar het Eilandje gozo geweest vlak naast Malta. Het lijkt een beetje op Malta alleen veel kale vlaktes en tien keer zo rustig met mensen. We hebben daar de hoofdstad bekeken wat ech tniet groter was als een dorpje in Nederland haha. Verder hebben we dan ook eindelijk DE temepels van Malta gezien. Nou mensen daar hoef je dus ook echt niet heen ahha! iedereen zegt dat je er heen moet maar het is nog niet groter als een voetbalveld en er staan echt maar een paar stenen. We konden ook niet geloven dat je daar nou zoveel intree voor moest betalen.....maargoed Cultuur zeggen ze dan.... Verder hebben we zijn we die week nog naar de vismarkt geweest , gewinkeld en veel gegeten en gekletst natuurlijk. Daarna was het natuurlijk in een klap erg stil. Eerst 24 uur met je ouders en dan in een keer niemand. Het kwam ook vooral omdat 3 dagen daarna ook mijn 3 kamernootjes zijn vertrokken. De italiaanse vrouw en de 2 spaanse feestbeesten. Ik trok altijd heel veel met hun om en was altijd super gezellig! We hebben dan ook flink gefeest in hun laaste 3 dagen toe mijn ouders ook al vertrokken waren. Het was echt super leuk en heb echt een top tijd met ze gehad. IK hoop echt dat we ze allemaal ooit nog een keertje zien. Ik woon dus nu ook alleen met anneloes in het huis samen met het stel van het gastgezin. We hebben nu dus ruimte voor 10 nu de andere weg zijn. Het eerst wat we ook gedaan hebben was alles opruimen en dan eindelijk onze koffers eens helemaal uitpakken! Zomer en winter dingen hangen nu zelfs in de kast. Want ja ze zeggen hier dat het gaat regenen en koud word...maar nog steeds niks van te merken. Het is wel kouders maar nog steeds 26 / 28 graden met zon! Morgen mag ik dan eindelijk ook Marloes verwelkomen in Matla! Ik heb er echt super veel zin in. Echt super lief dat ze ook helemaal alleen hier naar toe komt voor 3 daagjes :D Ik ga haar dan ook lekker uiteten nemen op mijn werk. Verder zien we wel wat we gaan doen waarschijnlijk veel kletsen dat is zeker! Dus ik ga er nu maar weer eens van door! Ciaoooooooo x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Malta

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Laatste maand in Malta

12 Oktober 2012

veranderingen in Malta

15 September 2012

Maltaaaaaaaaa

20 Augustus 2012

Daar lig je dan....

05 Augustus 2012

Malta
Anneleen

Actief sinds 28 April 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 7412

Voorgaande reizen:

23 Juni 2012 - 05 December 2012

Malta

Landen bezocht: