De eerste maand op Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Anneleen Ginderen - WaarBenJij.nu De eerste maand op Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Anneleen Ginderen - WaarBenJij.nu

De eerste maand op Malta

Door: anneleen1992

Blijf op de hoogte en volg Anneleen

22 Juli 2012 | Malta, Valletta

Heey,,

Er is dan inmiddels al weer een maand voorbij. De tijd vliegt hier dat is niet normaal. Fijne baan, leuke collega's, dus dan gaat de tijd op het werk ook snel! Vooral als het druk is natuurlijk. Van de week had ik ineens dat ik 4 uur eerder naar huis mocht dat was ook wel een leuke verrassing. Natuurlijk toen gelijk een kijkje wisten nemen in de clubs. In het weekend is het er alleen zo druk dat je beter door de weeks uit kunt gaan. Gelukkig is dat geen probleeem, omdat ik mijn vrije dagen toch altijd verspreid in de week heb. Ik heb dan ook 2 vrije dagen in de maand die ik wel door betaald krijg wihoeeee! Natuurlijk ga ik voor de mensen die komen proberen mijn weekend te plaatsten in die dagen en 2 vrije dagen, zodat ik er gewoon 4 vrij ben om leuke dingen met ze te doen! Nou hopen dat ze dat natuurlijk op mijn werk ook goed vinden hihi. Verder hebben we ook weer veel van Malta gezien. Het Hilton had een bustrip geregeld door Malta. Eerst ging je door het zuiden daarna met de boot naar Valleta met een lekker lunch en gratis drank. Vervolgens ging je nog heel het noorden langs. Nu weet je ook waar alles ligt en hoe je er kunt komen.Het eiland is niet groot dus je bent zeker binnen 2 uur aan de andere kant als je wilt. Ik ben dan ook op mijn vrije dag samen met Nina naar een ander eilandje geweest Comino. Het is een eiland waar maar 2 mensen op wonen en waar verder ook niks te beleven valt. Het is alleen echt super mooi en heeft het mooiste water van Europa. Het heet dan ook de blue lagoon omdat het zo blauw is. Leuk voor mensen die dus van snorkelen en vissen houden. Ik dus niet haat vissen, ze gaan hier niet eens weg als je gaat zwemmen haha! wat een held ben ik ook :D Maar ooit in deze maanden zal ik wel een keer gaan snorkelen hoor. Deze week hebben we ook een bbq op het strand gehad samen met het gastgezin. Dat was wel gezellig. Je kunt hier overal een vuurtje maken regels kennen ze niet. Zo hebben we ook onze bus ervaring gehad van de week. Samen met Anneloes ben ik gisteen naar Paradish beach geweest. Een super mooi strand met een heldere blauwe zee. Het valt me wel op dat ze in Malta weinig zandstranden hebben. En de zandstranden die ze hebben zijn ook wel ech heeel klein. Tip ga er dus vooral niet in het weekend heen! Maar goed wij gingen terug met de bus die al als gekken rijden hier. Toen bedachten ze eens met twee bussen door een klein straatje te gaan. Ja dat ging dus niet..stonden we daar dik half uur vast tegen elkaar zonder dat je eruit kon.Ook nog eens propvol met mensen. Lekker dan... Momenteel zijn er ook super veel toeristen niet normaal. Duitsers, belgen, Engelsen, Spanjaaren je komt hier echt alles tegen! Verder ga ik nu genieten van een luie zondag! doeg, xx

  • 24 Juli 2012 - 19:42

    Saskia (buurmeisje):

    Hoi Anneleen,

    Wat leuk dat het allemaal zo goed gaat op je stage! Fijn dat je fijne collega's hebt en dat je geen last hebt van heimwee. Je hebt niets teveel gezegd over het water, het is echt ontzettend mooi. Als ik jou was zou ik ook een keer 's avonds laat naar het strand gaan. Lijkt me super mooi om de ondergaande zon te zien.

    Gelukkig heb je ook nog wat tijd om te relaxen. Ik blijf je de komende tijd volgen door het lezen van je waarbenjij site.

    Heel veel plezier nog,

    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Laatste maand in Malta

12 Oktober 2012

veranderingen in Malta

15 September 2012

Maltaaaaaaaaa

20 Augustus 2012

Daar lig je dan....

05 Augustus 2012

Malta
Anneleen

Actief sinds 28 April 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7428

Voorgaande reizen:

23 Juni 2012 - 05 December 2012

Malta

Landen bezocht: